بدون لینک

بدون لینک

بدون لینک

بدون لینک

کپسول جینسانا

کپسول جینسانا ,کپسول جینسانا فارماتون,قیمت کپسول جینسانا,خواص کپسول جینسانا,خرید کپسول جینسانا,درباره کپسول جینسانا,در مورد کپسول جینسانا فارماتون

کپسول جینسانا

توضیحاتی در مورد کپسول جینسانا

مشخصه ها : – افزایش تولید انرژی – کاهش استرس و تنش ها – تقویت سیستم ایمنی بدن – افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونت ها – افزایش ظرفیت ذهنی و جسمی در زمان انجام تمرین های ورزشی – ارتقاء عملکرد ( ج ن س ی ) در زنان و مرداندر این مطلب از سایت جسارت در مورد کاربرد و خواص و عوارض کپسول جینسانا فارماتون چیست صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.همراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه دارو به شدت بپرهیزید!

موارد مصرف کپسول جینسانا

کمک به افزایش توان جنسی و بهبود عملکرد جنسی. تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن در مقابل عفونتها. کمک به افزایش قدرت حافظه، تمرکز و جلوگیری از آلزایمر. کمک به جلوگیری از استرس روزانه با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی. کمک به افزایش انرژی و رفع خستگی با افزایش جذب اکسیژن توسط سلولها.

شرایط نگهداری کپسول جینسانا

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش مصرف کپسول جینسانا

به طور معمول دو کپسول همراه صبحانه و یا یک عدد همراه صبحانه و یک عدد همراه ناهار حداقل به مدت یک ماه توصیه می شود.

هشدار در مورد مصرف کپسول جینسانا

در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود. در صورت مصرف Warfarin و Digoxin با پزشک مشورت نمایید.

ترکیبات کپسول جینسانا

جینسانا حاوی عصاره استاندارد شده G115 می باشد که از ریشه گیاه جینسینگ استخراج شده و می تواند انرژی مناسبی را برای شما فراهم نماید. جینسانا از طریق افزایش میزان جذب اکسیژن توسط سلول ها می تواند باعث افزایش تولید انرزی شده همچنین می تواند با تأثیر روی سیستم اعصاب مرکزی باعث کاهش استرس و تنش ها گردد.

  • آریانا بهشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی